Normen Hervormen Campagne
2024

❮   terug naar portfolio

Het projectidee

De campagne 'Normen Hervormen' biedt studenten handvatten om op een laagdrempelige manier het gesprek aan te gaan over de normen en tradities rondom het onderwerp seks.
Events
Grafisch ontwerp
Coaching/workshops
Meer over dit project   ❯

Milou

Over mij

Door eerlijke verhalen te vertellen geef ik stem aan wat ongehoord blijft. Om te raken, bewust te maken en beweging te zetten. Met een scherpe intuïtie voor wat leeft in de samenleving vertaal ik thema's naar content die schuurt, raakt en verbindt – van podcasts en content tot campagnes en debatten.

Skills

Ondernemerschap
Storytelling
Daadkrachtig
Conceptontwikkeling
Journalistiek

Mijn visie

Ik wil bijdragen aan een mediawereld die niet alleen informeert of entertaint, maar ook aanzet tot denken, voelen en verbinden. Mijn doel is om verhalen te maken die mensen – en met name jongeren – op een toegankelijke, creatieve manier laten stilstaan bij grotere maatschappelijke thema’s. In een tijd van snelle content en vluchtige meningen geloof ik in verhalen die blijven hangen. Verhalen die iets losmaken zonder te polariseren. Als maker combineer ik inhoud en verbeelding om gesprekken op gang te brengen, taboes te verzachten en nieuwe perspectieven zichtbaar te maken. Ook merken en organisaties kunnen hierin een rol spelen. Daarom werk ik graag samen met partijen die kiezen voor betekenisvolle communicatie – maatschappelijk, commercieel of ergens daartussenin.
Contactpersoon sQuare: Natascha Ligeon